Welcome to e-CDD.pl :: Forum Wsparcia Technicznego

Witaj!

Serwis e-CDD.pl to forum wsparcia technicznego marek tj. CHUWI, AiWatch, ZGPAX i tym podobne.

Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z forum.

Wszystkie najnowsze oprogramowania, ROMy, sterowniki i inne znajdziesz w skecji Pobieralnia !

Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
craschone

Martwy Hibook

Dzien Dobry. Pisze ponieważ szukam pomocy, zakupiłem Chuwi Hibook w sklepie Gearbest, wszystko było wporzadku paczka przyszła szybko, tablet świetnie działał aż do wczoraj :( niestety tablet przestał działacz nie załącz się.

Opiszę całą sytuacje co się stało. Korzystałem wczoraj normalnie z Windowsa, bateria była naładowana na jakieś 60-70%, tablet normalnie wyłączyłem poprzez wyjście z Windowsa, po jakiejś godzinie kiedy chciałem go włączyć przestał reagować na jakie kol wiek załączenie go, więc podłączyłem ładowarkę niestety dioda tez nie świeci i nie daje oznak życia. Za czołem szukać w internecie jakiegoś rozwiązania i co się okazało :( że mój przypadek nie jest odosobniony, wszedłem na forum Chuwi i jest tam pełno takich sytuacji gdzie użytkownikom tabletów Chuwi padają urządzenia, Hi8 Pro, Hi10 i Hibook, firma Chuwi jak na razie umywa ręce z tego co wyczytałem, Wygląda na to że jest to jakaś wada produkcyjna dokładnie chodzi o bios. Moje pytanie czy macie jakiś pomysł jak go obudzić i czy jest jakaś szansa. Czy jest możliwość naprawy tabletu u was w serwisie za opłatą. bo jak się okazuje warunki gwarancyjne sklepu gdzie zakupiłem towar nie przedstawiają się rewelacyjnie, pisałem z nimi proponują mi zwrot gotówki lub wymianę sprzętu ale muszę odesłać do nich w terminie 45 dni od zakupu tablet kupiłem z końcem kwietnia i te 45 dni. obawiam się że nie dojdzie do nich w tym czasie a jest jeszcze kwestią kiedy oni go odbiorą, jedynie przesłać do nich DHL w tedy na pewno dotrze ale koszty wysyłki to prawie połowa wartości tabletu i teraz się zastanawiam czy naprawa lub ściągniecie części nie będzie tańsze.

Czy jest możliwości na jakąś pomoc z państwa strony jako przedstawiciela w Polsce tak jak mówiłem oczywiście odpłatnie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opisane przez Ciebie wady faktycznie się zdarzają, ale trzeba zaznaczyć, że tylko w pierwszych seriach danego modelu. Dlatego w Polsce wdrażamy kolejne modele z opóźnieniem, aby mieć pewność, że problemy, które występują w pierwszych seriach nie będą występowały w kolejnych.

 

Wracając do Twojego pytania, odnośnie naprawy.

Czy próbowałeś podłączyć urządzenie do komputera ? Jest jakakolwiek reakcja ? 

W celu skorzystania z naszego serwisu najlepiej skontaktować się mailowo na adres serwis@e-cdd.pl.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za tak szybką odpowiedz i zainteresowanie tym bardziej że tablet nie został kupiony w waszej dystrybucji a to świadczy o tym że podchodzicie profesjonalnie do klientów nie tylko waszych . Tak oczywiście podłączałem do komputera tablet i oczywiście żadnej reakcji niema. Sprawdzałem ładowarkę i kabel na innym urządzeniu a także sprawdzałem na innym kablu oczywiście bez skutku. Szkoda bo tablet jest świetny i jestem z niego zadowolony, oczywiście będę się kontaktował na maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na moje oko to problem leży po stronie podzespołów - prawdopodobnie padło zasilanie na płytce. W najgorszym wypadku coś się spaliło... .

Wykluczyłbym problem z BIOSem, ponieważ gdyby padł BIOS to byłaby jakaś reakcja ze strony tabletu.

Ogólnie sprzedawca w takim wypadku powinien wysłać Ci nowy egzemplarz bez ponoszenia dodatkowych kosztów z Twojej strony. Ewentualnie jeśli sprzedawcy zależy na uszkodzonym urządzeniu to powinien sam pokryć koszty wysyłki, nie zważając na jakiś termin zwrotu. Tu sytuacja jest ewidentna i sprzedawca powinien podejść do tego po ludzku :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, 

Podepnę się pod temat bo wydaje mi się to najbardziej odpowiednie miejsce na mój post. 

Podobnie mam problem ale z CHUWI HiBook PRO. Polega on na niemal zerowym braku reakcji od nowości. Po otrzymaniu przesyłki z dalekiego wschodu tablet najpierw podpiąłem do ładowania. Po około godzinie pierwsza próba włączenia i ....... i cisza. Myślę sobie " pewnie ładowarka jest skopana " ale po kolejnej godzinie na innej ładowarce poprawy nie było. "Niemal zerowy brak reakcji" czyli jednak coś się dzieje i to jest powód, dla którego postanowiłem zaczerpnąć porady na forum. Mianowicie CHUWI zachowuje się jakby był włączony ale nic z nim nie mogę zrobić bo kompletnie nic nie wyświetla. Za to dioda pokazuje, że coś się dzieje bo raz mruga a raz świeci stałym światełkiem. Kolejnym pozytywnym znakiem jest to że podpięty pod PC jest widoczny jako urządzenie i mam dostęp do pamięci urządzenia oraz wszystkich folderów. Dodatkowo (sam nie wiem kiedy) zdarza się, że słyszę dźwięki podgłaszania/ściszania gdy wciskam te właśnie przyciski. Aktualnie czekam na kabel HDMI-microHDMI aby sprawdzić czy przypadkiem nie wysyła on obrazu przez port na inny wyświetlacz.

I tu moje pytanie: da się coś z tym zrobić ? Czy jednak pakować go i odesłać skąd przyszedł ? Bo przyznam, że z tego co czytałem to sporo wpisów w internecie o problemach to BIOS, ale nie znalazłem żadnego wpisu z informacją, że komuś się udało "wybudzić" ten model. 

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Pozdrawiam, Jacek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to na uszkodzony wyświetlacz.

Sprawdź kablem HDMI czy wyświetli obraz na zewnętrznym wyświetlaczu.

Jeśli to nic nie da to najlepiej skontaktować się ze sprzedawcą, u którego zakupiłeś urządzenia wyjaśniając całą sytuację. Jeśli jest uczciwy to powinien uwzględnić gwarancję, a właściwie wymienić sprzęt na nowy.

Możesz również skorzystać z autoryzowanego serwisu CHUWI w Warszawie - ale niestety taka usługa jest odpłatna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś dotarł do mnie kabel i miałem okazję sprawdzić CHUWIego.

Zdaje się, że macie racje co do uszkodzonego wyświetlacza, ponieważ bez żadnego problemu obraz ukazał się na TV. Powierzchnia Digitizera zdaje się być nie uszkodzona bowiem bez problemu da się sprzęt obsługiwać w ten sposób. 

Zaraz napiszę wiadomość do sprzedającego i postaram się coś  nim uzgodnić.  

A tak asekuracyjnie jesteście mi w stanie podać koszt usługi wymiany wyświetlacza czy muszę się kontaktować typowo z serwisem aby taką informację od was uzyskać ? Bo być może wymiana będzie tu najkorzystniejszym i najmniej problemowym dla mnie sposobem "ożywienia" CHUWIego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciężko jest stwierdzić co zostało uszkodzone- może coś poszło na płycie głównej, a może sam wyświetlacz. Nie mam pojęcia ile kosztuje taka naprawa, bo nie odpowiadam za serwis - najlepiej się z nimi skontaktować na adres serwis@e-cdd.pl i opisać całą sytuację.

Oczywiście jeśli sprzedawca zgodzi się na wymianę to będzie to najlepszy decyzja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2016 o 08:06, craschone napisał:

Dzien Dobry. Pisze ponieważ szukam pomocy, zakupiłem Chuwi Hibook w sklepie Gearbest, wszystko było wporzadku paczka przyszła szybko, tablet świetnie działał aż do wczoraj :( niestety tablet przestał działacz nie załącz się.

Opiszę całą sytuacje co się stało. Korzystałem wczoraj normalnie z Windowsa, bateria była naładowana na jakieś 60-70%, tablet normalnie wyłączyłem poprzez wyjście z Windowsa, po jakiejś godzinie kiedy chciałem go włączyć przestał reagować na jakie kol wiek załączenie go, więc podłączyłem ładowarkę niestety dioda tez nie świeci i nie daje oznak życia. Za czołem szukać w internecie jakiegoś rozwiązania i co się okazało :( że mój przypadek nie jest odosobniony, wszedłem na forum Chuwi i jest tam pełno takich sytuacji gdzie użytkownikom tabletów Chuwi padają urządzenia, Hi8 Pro, Hi10 i Hibook, firma Chuwi jak na razie umywa ręce z tego co wyczytałem, Wygląda na to że jest to jakaś wada produkcyjna dokładnie chodzi o bios. Moje pytanie czy macie jakiś pomysł jak go obudzić i czy jest jakaś szansa. Czy jest możliwość naprawy tabletu u was w serwisie za opłatą. bo jak się okazuje warunki gwarancyjne sklepu gdzie zakupiłem towar nie przedstawiają się rewelacyjnie, pisałem z nimi proponują mi zwrot gotówki lub wymianę sprzętu ale muszę odesłać do nich w terminie 45 dni od zakupu tablet kupiłem z końcem kwietnia i te 45 dni. obawiam się że nie dojdzie do nich w tym czasie a jest jeszcze kwestią kiedy oni go odbiorą, jedynie przesłać do nich DHL w tedy na pewno dotrze ale koszty wysyłki to prawie połowa wartości tabletu i teraz się zastanawiam czy naprawa lub ściągniecie części nie będzie tańsze.

Czy jest możliwości na jakąś pomoc z państwa strony jako przedstawiciela w Polsce tak jak mówiłem oczywiście odpłatnie.

Na forum chuwi hi12 przeczytałem że jeżeli jest taki zgon że niema reakcji to trzeba podłączyć tablet z włączonym przyciskiem ładowania (ja założyłem gumkę na przycisk)do ładowarki  na noc albo na 1 godzinę .Tam dużo ludzi uruchomiło użądzenie w ten sposób .Po nocy lub godzinie ściągamy gumkę z przycisku i wciskamy dość szybko przycisk zasilania .Mój tablet nie dał rady i się nie włączył ale bateria w tablecie się naładowała (sprawdzałem miernikiem ma 3,7v) . Jeszcze raz wylutowałem ram i go zaprogramowałem ale to tez nie pomogło .W czesniej jak bateria była rozładowana to dało się usłyszeć jak coś buczy w tablecie (nie z głośników) w rogu . Może teraz serwis ędzie wiedział jak pomóc . Czytałem też że jak ładujemy ram to trzeba wpisać jakiś numer wersji ? 

 

Witam mam taki sam objaw jak kolega wyżej .Próbowałem wgrać nowego Biosa  przez programator ale nic o nie pomogło ,sam już nie wiem co dalej zrobić .Na dzień dzisiejszy tablet jest martwy . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak jak wspomniałem w poprzednim poście, nie jestem w stanie ocenić co jest dokładną przyczyną opisanej usterki. Najlepiej skontaktować się z naszym serwisem, ewentualnie ze sprzedawcą, u którego dokonał Pan zakupu urządzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0

O nas

Serwis e-CDD.pl to forum wsparcia technicznego, którego celem jest rozwój popularnych chińskich marek na polskim rynku. Szczególny nacisk kładziemy na zadowolenie klienta. Staramy się rozwijać oprogramowania, rozmawiać ze społecznością jak i producentem, aby stworzyć coś własnego, unikalnego na polski rynek. Jesteśmy dla Ciebie!

Serwis

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów dot. obsługi gwarancyjnej oraz serwisu pogwarancyjnego informujemy, że uruchomiliśmy serwis specjalizujący się w naprawach naszych urządzeń. Wszystkie naprawy realizowane są zatem w Polsce, na oryginalnych częściach importowanych bezpośrednio od producenta oraz w przypadku napraw pogwarancyjnych, z gwarancją jakości usługi serwisowej.

Kontakt

Dane firmy