karol1241

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

O karol1241

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć Mężczyzna
  1. Pytania nowego właściciela Chuwi Hi8 Pro

    Szczerze to ja jestem zadowolony z samego tableta, ale wsparcie jest zerowe, racja.
  2. Można prosić o sterowniki dla Hi8 pro, nr seryjny PQ32G22160404XX? Nigdzie nie mogę ich znaleźć.
  3. Pytania nowego właściciela Chuwi Hi8 Pro

    @ch3mn3y Dziękuję za odpowiedź, myślę że zaraz zajmę się modyfikacją tej pamięci - mam program Magic partition resizer pro, powinno dać radę. Pozostaje mi chyba tylko czekać na odpowiedź od kogoś z Administratorów tego forum jeśli chodzi o sterowniki oraz BIOS. edit: Da się jakoś wyłączyć ten biały ekran wyboru systemu (z 10. sekundowym odliczaniem)? Czy są jakieś ustawienia w BIOSie warte uwagi? edit2: niestety w/w program oraz paragon partition manager 14 nie dają rady, będę próbować z g-parted.
  4. Witam Was serdecznie, od dziś jestem nowym (oby szczęśliwym) posiadaczem tabletu Chuwi Hi8 Pro (nr seryjny PQ32G22160404XXX). Właśnie instaluje mi się aktualizacja Anniversary więc pomyślałem że jest to idealny czas na zadanie kilku pytań: - Szukałem jakichkolwiek aktualizacji Biosu, ale niezbyt mogłem je znaleźć (na oficjalnym forum wygasły linki), czy mógłby ktoś podesłać aktualne pliki? Słyszałem o problemie z kartami SD - Czy mamy szanse na Androida 6.0 lub jakąkolwiek inną wersję? - Czy da się modyfikować przydzieloną pamięć na system Android? Nie chcę go całkowicie usuwać z powodu bdb kompresji danych mobilnych z poziomu Androida, co na pewno przyda się poza domem, głównie kupiłem go dla Windowsa 10 więc więcej pamięci się przyda - Czy jest jakaś paczka aktualnych sterowników dla mojego modelu? Znalazłem tylko zaktualizowany program do zmiany systemu. - Czy są jakieś poważne błędy związane z moim tabletem (pierwsze partie podobno padają)? Z góry dziękuję Wam za pomoc. Pozdrawiam

O nas

Serwis e-CDD.pl to forum wsparcia technicznego, którego celem jest rozwój popularnych chińskich marek na polskim rynku. Szczególny nacisk kładziemy na zadowolenie klienta. Staramy się rozwijać oprogramowania, rozmawiać ze społecznością jak i producentem, aby stworzyć coś własnego, unikalnego na polski rynek. Jesteśmy dla Ciebie!

Serwis

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów dot. obsługi gwarancyjnej oraz serwisu pogwarancyjnego informujemy, że uruchomiliśmy serwis specjalizujący się w naprawach naszych urządzeń. Wszystkie naprawy realizowane są zatem w Polsce, na oryginalnych częściach importowanych bezpośrednio od producenta oraz w przypadku napraw pogwarancyjnych, z gwarancją jakości usługi serwisowej.

Kontakt

Dane firmy