Ivan

Użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Ivan

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje

  • Płeć Mężczyzna
  1. Tak, tablet dotarł wczoraj - wygląda na to, że już wszystko działa w porządku, dziękuję za pomoc.
  2. Witam, i jak wygląda sytuacja z tabletem?
  3. Ok, to poniekąd wyjaśnia sprawę. Jak rozumiem, gwarancja zostanie uznana bez problemu?
  4. Użytkownik się tym nie pochwalił, ponieważ użytkownik nie dostał takiej informacji(szkoda, że próbujesz wmawiać ludziom coś, czego nie było). Napisałem PW do Barciola, czy już rozmawiał z serwisem i czy wiadomo coś w sprawie tabletu. Dostałem od niego odpowiedź, że do piątku kazał przekazać tablet sobie i wtedy sam siądzie nad nim i zobaczy, co jest nie tak. I od tamtego czasu grzecznie czekam na informacje, więc nawet pierwsze słyszę o jakiejkolwiek wymianie płyty głównej albo chociaż o potwierdzeniu uznania reklamacji. Swoją drogą, odpowiedź zawierającasarkazm na końcunie jest zbyt profesjonalna, nie sądzisz? Barciol jakoś nie miał problemu, żeby na spokojnie przedyskutować z namicałą sprawę.
  5. Hej, chciałem się zapytać czy może rozmawiałeś z kimś z serwisu i wiadomo coś więcej w mojej sprawie z tego wątku: http://e-cdd.pl/topic/314-tablet-bootuje-si%C4%99-do-efi-i-na-tym-koniec/

    :)

    Pozdrawiam.

    1. barciol

      barciol

      Hej.

      Tak, do piątku kazałem im przekazać Twój tablet do mnie.

      Postaram się sam to naprawić ;).

      Pozdrawiam.

    2. Ivan

      Ivan

      Super, bardzo dziękuję:)

  6. Nie - oprócz tego, że próbowano mi wmówić, że wgrałem nowy BIOS i stąd cały problem. Ale nie dowiedziałem się, jak niby miałbym to zrobić :)
  7. No niestety, jak na razie nie wiadomo na czym stanęło. Serwis twierdzi że to moja wina, ja nie mam już sposobów na to, aby udowodnić że jednak nie moja i robi się z tego błędne koło. Na Twoim miejscu od razu oddawałbym do serwisu - chociaż to koszty wysyłki, to potem może się okazać że będziesz musiał ponieść jeszcze koszty naprawy jeśli samemu będziesz wgrywał i coś pójdzie nie tak.
  8. I jak tam, udało się coś może wyjaśnić z serwisem? :)
  9. Będę trzymał kciuki :)
  10. Cóż, moich bojów z serwisem ciąg dalszy. Dostałem dzisiaj kolejnego maila o takiej oto treści: Wątpię aby producent był w stanie wyjaśnić, co się stało a nawet jeśli, to wątpię aby przyznali się do ew. błędów w produkcie które mogły taką sytuację spowodować. Podobny problem z tajemniczym zniknięciem partycji został opisany na oficjalnym forum: http://forum.chuwi.com/thread-1465-1-1.html
  11. Niestety, przedstawiciel serwisu twierdzi, że jednak jakimś cudem musiałem wgrać nowy BIOS, co jest niemożliwe ponieważ zielonego pojęcia nie mam, jak to się robi. Nie wiem, jak jeszcze mógłbym udowodnić, że powstałe problemy nie są z mojej winy. Na oficjalnym forum Chuwi znalazłem post, w którym użytkownik opisywał podobny przypadek do mojego ale niestety jego pytanie pozostało bez odpowiedzi.
  12. Niestety jak widać, zdania na ten temat są podzielone :) Mam tylko nadzieję, że uda się ostatecznie wyjaśnić sprawę bo płacenie 80zł za coś, czemu nie jestem winien jest po prostu niesprawiedliwe.
  13. Po wysłaniu tabletu do serwisu dzisiaj właśnie dostałem odpowiedź, którą jestem wręcz zaskoczony: Problem z partycjami zgłosiłem przed jakąkolwiek próbą reinstalacji, a teraz nagle okazuje się, wynikł on z mojej winy (i to stosując się do podręcznika zamieszczonego na forum). Wdodatku wychodzi na to, że wgrałem inną wersję BIOSu w momencie w którym nawet nie mam pojęcia, jak można wgrać nowy BIOS. Zastanawiam się, czy sytuacja byłaby podobna, gdybym jednak nie skorzystał z porady i nie próbował wgrywać systemów na nowo. Biorąc pod uwagę wypowiedź z tego wątku naprawdę dziwne jest, że jestem obwiniany za coś, na co nie miałem żadnego wpływu.
  14. Tablet był kupiony u Państwa. Dziękuję za informację i pomoc :)
  15. Próbowałem na 3 różnych komputerach, z wszystkimi dostępnymi kablami jakie mam na wszystkich możliwych portach USB (ponoć niektórym to pomogło ale nic z tego), więc wolę go już chyba oddać do serwisu żeby zajął się tym ktoś profesjonalnie, zwłaszcza, że klawiatura nadal nie działa i nie będę w stanie zainstalować Windowsa. Jak wygląda procedura wysłania zgłoszenia i tabletu do serwisu?

O nas

Serwis e-CDD.pl to forum wsparcia technicznego, którego celem jest rozwój popularnych chińskich marek na polskim rynku. Szczególny nacisk kładziemy na zadowolenie klienta. Staramy się rozwijać oprogramowania, rozmawiać ze społecznością jak i producentem, aby stworzyć coś własnego, unikalnego na polski rynek. Jesteśmy dla Ciebie!

Serwis

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów dot. obsługi gwarancyjnej oraz serwisu pogwarancyjnego informujemy, że uruchomiliśmy serwis specjalizujący się w naprawach naszych urządzeń. Wszystkie naprawy realizowane są zatem w Polsce, na oryginalnych częściach importowanych bezpośrednio od producenta oraz w przypadku napraw pogwarancyjnych, z gwarancją jakości usługi serwisowej.

Kontakt

Dane firmy